Lei por discriminación da lingua

“En ningún establecemento en Galiza nos poden negar a atención se falamos en galego nin poden insultarnos despectivamente (…) Tales discriminacións poden e deben ser denunciados a través de reclamacións (que nunca se poden negar a proporcionarnos) e, coa copia coa que quedemos, acudir ás autoridades de consumo para que penalicen o establecemento en cuestión por discriminación lingüística. (…) tamén podemos cubrir a queixa directamente nas oficinas de consumo (…) O texto non debe ir dirixido conta a traballadora ou traballador que non nos puido atender en galego, pois el ou el ten responsabilidade niso (salvo que ofreza un tratamento despectivo, claro). Quen debe saber que non recibimos unha boa atención e que iso pode ter consecuencias no noso futuro como clientas e clientes é a empresa. (…)

Sacado do libro “Como defenderes os teus dereitos lingüísticos”, de Carlos Callón (Recomendadísimo)

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

Blog en WordPress.com.

Subir ↑

A %d blogueros les gusta esto: